Met een security awareness-campagne zorgen we ervoor dat uw medewerkers zich meer bewust worden van de gevaren op het gebied van IT-beveiliging. Hackers gebruiken vaak phishing om informatie van individuen te ontfutselen door in te spelen op angst, urgentie of aanbiedingen die te mooi lijken om waar te zijn. In onze campagnes simuleren we dergelijke scenario’s, waarbij we medewerkers verleiden om op links te klikken of persoonlijke gegevens achter te laten. Zo worden ze beter voorbereid op echte dreigingen.
Bescherm je medewerkers tegen phishingaanvallen. Train ze met onze gesimuleerde phishing-campagnes, zodat ze echte aanvallen leren herkennen en veilig kunnen melden.
Stap 1
Creëer een baseline
Beoordeel het percentage gebruikers dat vatbaar is voor phishing door middel van een gesimuleerde phishingcampagne.
Stap 2
Train alle gebruikers
Train alle gebruikers met de grootste bibliotheek ter wereld aan trainingscontent.
Stap 3
Krijg inzicht
Via ons Security Platform krijg je live inzicht in hoeveel mensen e-mails openen, op links klikken en gegevens invoeren.
Stap 4
Evalueren
Na afloop van de campagne zal onze IT-beveiligingsexpert de prestaties van je teams evalueren en jou feedback geven.
Stap 5
Herhaling
Op basis van de resultaten van de phishingcampagne zullen we een gerichte aanpak ontwikkelen en een nieuwe campagne starten.
Maak gebruik van de kracht van AI om gepersonaliseerde phishing-awareness training en gesimuleerde phishingtests te leveren, afgestemd op het huidige begrip van beveiligingsbedreigingen van gebruikers. Deze educatieve middelen voorzien gebruikers van waardevolle kennis die hen kan helpen zichzelf te beschermen tegen online aanvallen.
Bij een gemiddelde campagne lekt 6% van de medewerkers hun gegevens, waarvan 1 op de 10 de IT-afdeling hierover informeert.
Een security awareness campagne zal ervoor zorgen dat uw medewerkers zich meer bewust worden van de IT-security gevaren. Zo kunt u ervoor zorgen dat uw bedrijf en uw klanten veilig zijn.
Door gebruik te maken van maatwerk is het bijvoorbeeld mogelijk te ontdekken dat een organisatie Microsoft 365 gebruikt of dat deze gebruikmaakt van een bepaalde leasemaatschappij. Informatie uit handmatig onderzoek kan vervolgens worden ingezet om gerichte e-mails te versturen. Daarnaast proberen we via Social Media en Open Source Intelligence (OSINT) data te verzamelen om te gebruiken in campagnes.
Toegang tot uw netwerk wordt vaak verkregen via verschillende vormen van social engineering-aanvallen. Phishing maakt voornamelijk gebruik van angst, urgentie, of aanbiedingen die te mooi lijken om waar te zijn. Vooral angst en urgentie blijken hierbij het meest effectief. Door uw medewerkers continu te trainen, worden ze zich bewuster van deze gevaren en beter voorbereid op aanvallen.
Als u al geautomatiseerde campagnes uitvoert, kunt u deze optimaliseren door de resultaten regelmatig te analyseren en de campagnes aan te passen aan de nieuwste dreigingen. Door continu te evalueren en te verbeteren, blijven uw medewerkers alert en beter beschermd tegen veranderende aanvalstechnieken. Automatisering biedt een solide basis, maar het toevoegen van variatie en realistische scenario’s is cruciaal om de effectiviteit van de training hoog te houden.
Download hier de brochure over security awareness